[rentit_accordion class=””][rentit_accordion_section title=”Koji je nakraci period na koji se moze rentirati auto?”]To je 24 sata, mada se uvek mozemo dogovoriti ukoliko klijent zeli da vrati auto.[/rentit_accordion_section][rentit_accordion_section title=”Klijenti rent a cara pitaju da li auto ima osiguranje?”]Naravno da ima, ali postoji razlika izmedju osnovnog i KASKO osiguranja.Osnovno osiguranje mora da ima svako vozilo da bi uopste moglo da se registruje. Ali, bitno je KASKO osiguranje.Sva nasa vozila imaju ukljuceno KASKO osiguranje u cenu, a to je ono cime je vozilo pokriveno za stetu ako do nje dodje vasom ili krivicom drugog vozaca[/rentit_accordion_section][rentit_accordion_section title=”Kad se placa najam?”]Najam se uvek placa na pocetku u celokupnom iznosu.Depozit od 100 evra se takodje ostavlja odmah, ali i vraca po povratku vozila. U cenu je uracunat PDV ili porez na dodatu vrednost.[/rentit_accordion_section]
[rentit_accordion_section title=”Koji su nacini placanja prihvaceni?”]Uplata direktno na racun, cah, PAYPAL i kreditne kartice VISA, MASTER, MAESTRO.[/rentit_accordion_section]
[rentit_accordion_section title=”Da li mogu sa vozilom da predjem granicu?”]Svako nase vozilo poseduje zeleni karton i on je ukljucen u cenu najma. Klijent nema dodatnih troskova.[/rentit_accordion_section]
[rentit_accordion_section title=”Koji troskovi padaju na teret vozaca?”]Parking, putarine, gume i saobracajne kazne su iskljucivo odgovornost vozaca.[/rentit_accordion_section]
[rentit_accordion_section title=”Ko placa gorivo?”]Klijent dobija vozilo sa punim rezervoarom i u obavezi je da tako vrati vozilo.[/rentit_accordion_section]
[rentit_accordion_section title=”Zasto je potreban upit za rezervaciju i nas odgovor?”]Velika vecina starih klijenata je navikla da rezervise auto telefonskim putem (Viber ili WhatsUpp) i da se ne bi dogodilo da dupliramo rezervacije najbolje je sacekati nasu potvrdu.[/rentit_accordion_section]